4040736_483.jpg (300×210)

شخصی در ایوان حرم امام رضا(ع) به محضر آیت‌الله العظمی بهجت(ره) رسید و پرسید "از ظهور چه خبر؟"؛ حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) جواب دادند: مراقب اوضاع یمن باشید؛ جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه "معلوم است که این وقایع یمن درباره ظهور است"، خطاب به جوانان افزود: ما اگر خودمان را بسازیم آقا ظهور می‌کنند.

نقش پررنگ یمنی ها در لحظه ی ظهور امام مهدی عج :✨


طبق روایات هنگام ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) نیروهای مؤثر مکه به قرار زیر هستند :

1⃣ حکومت حجاز

2⃣ شبکه های امنیتی ابر قدرت ها

3⃣ نیروهای امنیتی سفیانی


در مقابل یمنی ها که چند ماه قبل از ظهور انقلاب خود را به پیروزی رسانده اند خود را برای یاری امام به مکه میرسانند و ایرانی ها که سالها قبل از ظهور انقلاب کرده اند به آنها ملحق میشوند ، همچنین از مردم حجاز و حتی نیروهای رژیم حجاز به اینان خواهند پیوست .

با توجه به مرز مشترک عربستان با یمن ، یمانی موعود به همراه یارانش از تضعیف سیاسی و اختلاف در آل فلان استفاده کرده وارد حجاز میشوند و اولین کسانی هستند که برای بیعت با امام مهدی عج ، خود را به مکه میرسانند .

به همان اندازه که قیام خراسان در روند زمینه سازی برای ظهور اهمیت دارد ، قیامی که در یمن به طرز معجزه واری به ثمر نشست و اینک با آل سعودی که از اختلافات داخلی رو به زوال است به نبرد میپردازد ، اهمیت دارد .

بدون تردید نیروهای سعودی که با مشکلات عدیده داخلی و خارجی مواجه است به زودی از خاک یمن عقب نشینی مفتضحانه ای خواهند داشت و ان شاءالله یمنی ها با ایجاد دولتی مقتدر خود را برای روز موعود مهیا میکنند